Geboortegift.be de grootste leverancier van pampertaarten in Europa!
veelgestelde-vrage

Meest gestelde vragen

Wat is de levertijd van de producten?
Als je op werkdagen voor 15.00 uur besteld, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Het kan voorkomen dat we door drukte een dag langer nodig hebben. Je kan altijd informeren via de live chat om er zeker van te zijn. 

Ik wil iets als cadeautje laten afleveren, zit er een factuur bij de levering?
Nee, bij een cadeautje hoort geen factuur natuurlijk. Vergeet zeker niet een kaartje toe te voegen aan je bestelling, want de ontvanger weet natuurlijk niet van wie het cadeautje afkomt. 

Hoe doen jullie cadeautjes inpakken als ik dat extra erbij kies?
Wij maken van jouw cadeautje een feest! We verpakken je cadeautje in mooie baby cellofaan (doorzichtig) en doen er ook een mooie ballon (opgeblazen) aan. Vanaf het moment dat de ontvanger het cadeautje uit de doos haalt is het al een feest.

Schrijven jullie de geboortekaarten met de hand?
We hebben geen tijd om alle kaarten met de hand te schrijven, daarvoor hebben we een machine. Je geboortekaartje wordt wel netjes opgemaakt en met een pen geschreven.

Bedrukken jullie artikelen of doen jullie borduren?
In verband met de snelle levertijd hebben wij ervoor gekozen om producten te bedrukken. Je kan dit vergelijken met een T-shirt of trui. Het bedrukken gebeurt onder hoge temperatuur en hittepers. Hierdoor laat het niet los en zit de bedrukking veilig op je spulletjes.

Kan ik ook workshops bij jullie volgen om een eigen taart te maken?
Jazeker, binnenkort is het mogelijk om workshops te volgen en zelfs babyshowers bij ons te organiseren. Hiervoor komt snel informatie beschikbaar op onze website.

Vragen over verzenden

Via welke aanbieder verzenden jullie pakketten?
Wij verzenden al onze producten met DHL.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Jazeker, wij verzenden zelfs wereldwijd. Binnen Europa verzenden we pakketten zonder dat hiervoor een aparte invoer voor noodzakelijk is. Buiten Europa verzorgen wij de douaneformulieren die nodig zijn om het product in te voeren.

Mijn bestelling is vertraagd, waar kan ik het beste terecht?
Als eerste moet je contact opnemen met DHL. Je hebt via de mail een track and trace code ontvangen, welke je kan gebruiken om te achterhalen waar je pakketje zicht bevind. Kom je er dan nog steeds niet uit, twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.